Керуюча компанія “ДомКом Житомир” у травні ремонтувала підʼїзди, міжпанельні шви, дитячі майданчики, косила, встановлювала світильники.
У травні до компанії надійшло 630 заявок від житомирян, всього закрито – 566, інші взяті в роботу. Із загальної кількості 148 звернень було аварійним з терміном реакції до 2 годин відповідно до стандартів компанії.
З настанням тепла першочерговою задачею для компанії стали поточні ремонти багатоповерхівок. Фахівці виконували ремонти міжпанельних швів, піддашків тощо. Ремонтували й вхідні групи й під’їзди. Майстри чистили водостічні системи, які забезпечують організований збір талих і дощових вод.
Електрики виконували ремонтні роботи з відновлення освітлення в під’їздах із встановлення світильників. Слюсарі ремонтували та замінювали мережі гарячого водопостачання, центрального опалення, каналізації.
Співробітники лагодили та фарбували дитячі майданчики, паркани.
Клініг працює за графіком – щоденно підтримували чистоту й порядок на прибудинкових територіях. Відповідно до графіка двірники компанії прибирають у підвальних приміщеннях.
З початку травня стартував сезон покосів. Покоси здійснюються згідно з планом, усього за сезон проводиться 3-4 етапів скошування трави та карантинних рослин. Наразі косарі на першому етапі.
Дякуємо кожному, хто вчасно оплачує послугу управління. Це дає можливість оплачувати роботу наших фахівців та закуповувати необхідні матеріали, інвентар і піклуватись про багатоквартирні будинки.