Керуюча компанія “ДомКом Житомир” у квітні ремонтувала покрівлі, під’їзди, міжпанельні шви, долучилася до щорічного загальноміського весняного прибирання та розпочала підготовку до нового опалювального сезону.

У квітні до компанії надійшло 399 заявки від житомирян, всього закрито – 426, інші взяті в роботу. Із загальної кількості 106 звернень було аварійним з терміном реакції до 2 годин відповідно до стандартів компанії.

У квітні слюсарі розпочали підготовку мереж до наступного опалювального сезону 2025-2026. 

З настанням тепла, пріоритетними завданнями стали поточні ремонти. У квітні компанією розпочаті ремонти покрівлі та міжпанельних швів, також фарбували під’їзди, встановлювала лавочки, оновлювала конструктивні елементи дитячих майданчиків.

Електрики “ДомКом Житомир” проводили ревізії електрощитових: перевіряли електричні установки та їх компоненти на можливі проблеми, і у разі виявлення проблеми – негайно її усували. Виконували ремонтні роботи по відновленню освітлення в під’їздах із заміною світильників.

Двірники компанії долучилися до щорічного загальноміського весняного прибирання. Відповідно до графіка двірники компанії прибирають у підвальних приміщеннях. Також співробітники підтримують чистоту навколо будинків, вивозять гілля.


У  компанії працює цілодобова гаряча лінія, диспетчер якої приймає не тільки аварійні заявки, але і звернення та пропозиції мешканців щодо обслуговування будинків. Тому, якщо вам потрібна наша допомога або ви маєте пропозиції стосовно нашої роботи, будь ласка, телефонуйте на цілодобову гарячу лінію або завітайте до офісу компанії “ДомКом Житомир”. Також звернення та заявки можна залишати тут на головній сторінці сайту у розділі Центр адміністративної допомоги.

Дякуємо кожному, хто вчасно оплачує послугу управління. Це дає можливість оплачувати роботу наших фахівців та закуповувати необхідні матеріали, інвентар і піклуватись про багатоквартирні будинки.