Керуюча компанія “ДомКом” надає послуги з управління багатоквартирними будинками у Житомирі, щоб забезпечити мешканців світлом, водою, теплом, функціонуванням каналізації та ліфтів. Разом з тим, знаходимо ресурси на проведення ремонтів покрівель, під’їздів, вхідних груп.

За перший квартал поточного року компанія закрила 1 024 заявки, із них 260 були аварійні та закриті впродовж 2 годин відповідно до стандартів компанії. Фахівці обстежували та ремонтували інженерні мережі, прибирали, виконували поточні ремонти.

Поточний ремонт – це накопичувальна стаття тарифу, а ремонт покрівлі – один з найбільш витратних видів робіт, тому обсяг робіт напряму залежить від рівня оплати послуг співвласниками багатоповерхівок. Завдяки мешканцям, які вчасно та в повному обсязі оплачували житлову послугу, компанія також мала змогу відремонтувати 160 м.п. інженерних мереж: 104 м.п. холодного водопостачання, 56 м.п. каналізації. Також виконані роботи по ізоляції трубопроводів центрального опалення – 179 м.п.

За статтею “поточний ремонт” фахівці компанії оновили 3 під’їзди та 3 вхідні групи у багатоповерхівках Житомира. Також співробітники встановлювали поштові скриньки та виконували роботи з ремонту конструктивних елементів будинку.

За статтею “прибирання прибудинкової території” компанія надавала послуги з клінінгу з періодичністю, визначеною у договорі. Взимку співробітники розчищали прибудинкові території від снігу та посипали тротуари та доріжки протиожеледною сумішшю. Також прибирали у підвальних приміщеннях багатоповерхівок.

Під час весняної толоки “ДомКом Житомир” прибирав прибудинкові території, об’єми прибирання були досить великі через накопичення гілок, листя та сміття після зимового періоду.

Співробітники встановили близько 80 світильників. Окрім того, фахівці склили вікна, виготовляли та ремонтували пандуси, лави, ліфтові кабіни.

Всі ці роботи виконувалися за накопичені на будинку кошти. Тому ті містяни, які продовжували оплачувати послугу з управління, змогли використати їх на покращення свого будинку.

Нагадаємо,  швидше та ефективніше відновити будинок допомагає перехід з конкурсного типового на прямий договір, завдяки чому мешканці можуть розширити перелік послуг, включивши в нього додаткові послуги або відмовитися від зайвих. Ця можливість доступна як для клієнтів компанії, так і для будинків з ОСББ, – замовлення ремонтів у борг шляхом залучення інвестицій, коли коштів на фонді будинку не вистачає. Керуюча компанія “ДомКом Житомир” пропонує своїм клієнтам виконання ремонту невідкладно, а розрахунок можна буде здійснювати поступово, наприклад, впродовж цілого року, а головне – без відсотків. Для цього треба звернутися до компанії для укладання інвестиційного договору.

Подати заявку, в тому числі аварійну, отримати консультацію можна за номером цілодобового колл-центру “ДомКом” у Житомирі за номером телефону +38 068 826 00 27.

Заявки на виконання робіт приймаються цілодобово без вихідних. Центр обслуговування клієнтів за адресою проспект Миру, 2 проводить прийом відвідувачів з 08:00 до 17:00. Менеджери компанії обов’язково проконсультують та допоможуть у вирішенні питань клієнтів.